lååånghelg


Hejja söndag !! Hejja solen !! Jobba nu bort molnen helt så jag kan gå ut å bli lite brun =) Det är dagens planer. Vilka säkert kommer gå i stöpet... Å jag tänkte även att jag ska försöka jobb lite, läsa öktplaner å periodeplaner. JiihOo,, eller nåt =S

Långhelg denna helg också, underbart. Imorn måndag är alltså en röd dag å det tackar jag för. Imorn ska vi faktiskt ta en "harrytur" till swe. Lite shopping i Töcksfors å sen trav i Årjäng. Eller Yeargang om man heller väljer det =) Hazze måste stöttas. hehe

I fredags var det bästa fredagsmyset, solen sken från en klarblå himmel å jag njöt av god grillmat med fint sällskap.
Igår körde vi kalkonmiddag å sen började vi ladda upp inför Champions League-finalen hos engelskmannen. Holta å jag råkade få vår "topp" redan vid 20-snåret, vilket resulterade i att mina linser och ögon dog runt 00 och vi klackade hemöver. Det tackar jag för idag då jag faktiskt är riktigt pigg. Eller något så när iaf =)

Vissa människor borde placeras på en öde ö där de inte kan göra andra illa. Det finns så mycke fult folk att det gör ont i hjärtat mitt...

Nej, jag fortsätter att hejja på solen, å hoppas snart befinna mej ute i parken.
Ha en bra söndag folket. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback