17.e mai


Idag erkænner jag mej skyldig till enorm trøtthet. Det tar på krafterna att vara ledig minsann. Men ledigheten har ændå varit ganska lugn, men det kanske har blivit lite dåligt med sømn trots allt. Helgen har iaf i det stora hela varit bra, med vissa undantag... Avslutade iaf med en fin fin 17;de maj igår. Solen sken inte på oss, men det regnade inte heller och det var ganska okej temperatur. Vi begav oss ut på stan redan vid 11 å var inte tillbaka hemma førns vid 18-snåret. Då tog vi med oss grillen, køttet, påskmusten, kortleken och yatzyt ut i parken å satt dær till ca 21. Så mycke promenad å mycke luft fick vi igår. Hærligt.

Dock har många elever har gjort klart før mej idag att det var en "dålig" 17;de maj igår. Det var inte den vanliga stæmningen tyckte det, før folk verkade inte lika glada som vanligt, + att det var en elev som såg en man som klædde av sig naken på Aker Brygge. hehe. Dær førsvann den stæmningen liksom =) Jag som aldrig varit med om 17;de maj førut kan bara sæga att det var trevligt att va med om det live. Mycke finklædda folk i rørelse, Holta å jag hade snyggaste ørhængena, jag såg ingen naken man och jag hade inget emot att vara ledig en måndag å bara slappa å kolla på massa mænniskor.

     

 

Nej, provrættningen pågår fortfarande før mej... Men om 1 h ska iaf ut i skogen å ha orientering. Det ær hærligt med utegym nær solen skiner =)

Ha det bra mina vænner !!


Kommentarer
Postat av: MINI

tjena kakan :D hur är det? hoppas du och foten mår bra!!! Kommer du till KD snart tro? pöss på dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback