snøøøøøø !?


Igår snøade det tokigt mycke utanfør Bjørnholt skoles væggar. Snøflingor stora som tefat. Det ær inte okej i maj månad. Før visst ær det maj ? En del dagar kan man fråga sig. Jag har aldrig varit mer redo før sommaren æn nu, så vælkommen værmen !!
Solen skiner iaf idag, men det ligger lite snø kvar hær utanfør. I Oslo city kom det iaf inte så mycke snø, å dær smælter den fort iaf. Men nu måste væl iaf den sista snøn ha kommit !?

Vad jag vill sæga med detta inlægg ær iaf att halva veckan ær gjord !! =) Men jag har sækert jobb kvar før två veckor, som ska va klart denna vecka !! Jaja,, jag hinner. Jobba mycke, sova lite. Så ser min vecka ut...

En av dessa skall jag ha. Vem luktar godast tro ??
Delicious Ripe Raspberry Candy Apple 1.7 Oz.Delicious Sweet Caramel Candy Apple 1.7 Oz.Delicious Juicy Berry Candy Apple 1.7 Oz.(www.dkny.com)
Har iaf luktat på den grøna, å den luktar iaf gott gott gott !!

Nej, nu ska jag gøra mej redo før onsdagens sista lektion.

Tjippåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback