smäääärta


Idag tränade vi innebandy, å självklart kommer jag med idén att köra tennisfoboll som uppvärmning. Tennisfotboll är roligaste uppvärmningen ever. Men iaf, jag lyckas kliva så jävla mycke snett... Gnäller ett tag, men kör vidare träningen ut såklart. Nu kröööp jag ut till köket å hoppade på ett ben tillbaka... Får se om jag kan gå imorn !?

Måndan är snart över, å det är endast två arbetsdagar kvar till långledigt. Hela fem långa härliga slappa lediga dagar väntar. Fiiint. Å 17;de maj skall firas för första gången !! Men det är först på söndag...

Helgen som gick var bra. Smet ut i natten på fredan, en tur på "Grünerlökkadagen"(?) på lörda som avslutades med grill å vin i solskenet. 22.00 däckade jag i soffan, så utgång uteblev. Söndan kan vi lämna bakom oss. Pajbak å matlagning till mina sambos var det enda vettiga jag gjorde, + en liten promenad. Väntade på solen hela dagen, men molnen ville mer. 

Nej, prov med mina ettor imorn, så måste till jobbet tidigt å kopiera. Blir nog en tidigare t-bana kanske... Vilket betyder "alarm 05.45" !! Å jag måste sluta "snuuusa" så länge på möran...

Natta !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback