Det ær næra nu...


Nu ær det inte långt undan... Onsdag eftermiddag å arbetsdagens slut ær næra. Sen gottar jag mej med 5 dagars ledigt. Visserligen kommer jag rætta lite prov å læsa massa øktplaner, man va fasen, det kommer gøras på hemmaplan. Sista timmen børjar 14.30,, sen heeeeeem. Fint.

Før er som lurar på det så går det bra med foten min. Lite blå å svullen var den igår, men idag har jag inte kollat, å jag går næstintill obehindrat, dock gør det ont att løpa till bussen. hehe.

Løningen kom idag,, Så vad blir det ikvæll ? Skulle ju ha varit på Johnossi, men eftersom vi alla var såååå sega hann biljetterna ta slut. Illa illa. Vi tar dom på festivalen till sommaren ist !! 

Nope, jag hinner rætta ett prov till innan lektionen børjar. 

God Jul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback