sweeeden


Nu är jag på hemmaplan, alltså i de värmländska skogarna. Härligt att vara hemma på hälsa på. Kommer få träffa alla mina favoriter också, så jag är mycket nöjd =) Dock gick mamma å pappa över till grannarna å lämnade mej direkt jag kom hem, men Juni å jag skall nog mysa till det rikitigt i soffan.

Lite hård brud morsan är då btw. Efter ett fall i skidspåret för ett antal veckor sen får hon gaaanska ont i foten, svullen å blå som få biter hon ändå ihop å inbillar sig att hon är lite klen bara. Igår, 6-7 veckor efter skadan, kommer hon iaf iväg på röntgen - OJ, ett ben var visst av i foten !! =) Men trots det har hon redan promenixat en hel del å redan varit uppe på skidorna igen !! Mora mi är den starkaste jag vet, på alla sätt å vis <3   

Mina fina fina päron !!

   

Vi vann den fjärde NM-semin också. Liiite gött !! 6-2 blev det till oss, denna gången på hemmaplan. Dock måste vi vänta ända till den åttonde april innan det är dags för den femte avgörande matchen. Jobbigt att vänta så länge, å framförallt onödigt att det blir så utdraget... Men jag tror det kan va gött för en gammel sleta kröpp som min.

Igår tog vi en vända på byn också. Efter lite Freixenet(Cava) på en parkbänk blev det Qba å sen Memphis. När vi anlände till Memphis hade dock Karin totalslut på krafter och magen skrek efter mat så jag fick tvinga med mej folket för att köpa "riktig" hamburgare. Där avslutade vi kvällen, runt en sisådär halv 3, 3. Trevligt hade vi också =)   

Det kan hända att min syster å hennes dotter är de sötaste nötterna som finns !! haha



Imorn blir det Kstad för lite shopping och självklart skall jag se på en av Karlstads kvalmatcher !! Det går bra för brudarna å jag tror inte det blir några problem med förnyat elitseriekontrakt.
 
Omelett med kantarellstuvning nästa !! Soffan, nu kommer jag.


Kommentarer
Postat av: Jag

Hmmm, undrar om det är tillåtet att ladda upp så snygga bilder så syskon och systerdöttrar?

2010-03-28 @ 13:51:58
Postat av: Mini

Häääy kakan :D hur äre märre ??? Jag hann inte prata med dig igår :/ blä.. Hoppas allt är bra iaf. när kommer du hem å festar med oss då? ;) Kul att det går bra i NM. vinn guld nu ;) hihi. Pöss på dig vännen !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback