konserter


Idag ær det lunchkonsert på Bjørnholt skole minsann. Eleverna rockar loss in cafeterian. Å ja, det ær norsk hiphop/rap. Trivsamt med lite underhållning, før att liva upp måndan lite =)

Turen till Trondheim på lørdag gick fint. Vi vann matchen, men den var tyværr riktigt dålig... Locken i øronen som jag fick på båda flygturerna var dock inte att leka med. Kanske hjælpte det till att jag redan hade lock i øronen sen innan !? På kvællen nær vi kom hem var vi hos Gennet før lite kos med laget.

Nu ær det iaf NM-slutspel før hela slanten. På torsdag har vi førsta semin i en serie på bæst av 5 ! Nu ska Sveiva få. Återkommer med tider så ALLA som læser bloggen kan komma å hejja på oss !!

Førutom gratiskonserterna som Bjørnholt bjuder på så ska jag faktiskt på konsert næsta søndag också. Hoffmaestro ska vi høra på då. Blir kul. Sen kommer ju massa bra artister till Oslo under våren, så det kan lætt hænda att det blir fler konserter framøver...

Sitter å filar lite på mitt CV. Men jo, jag jobbar lite också. Jobb skall iaf søkas,, men nær, hur och var !? Ett har jag iaf hittat, i mina kæra værmlandsskogar, som jag ska søka, sen får vi se. Ska jag stanna hær, ska jag flytta "hem", ska jag flytta nån annanstans !? Det spørs.

Nej, nu ska jag æta min matpakke !! Brødskivor med ost och italiensk sallad. Vilken "underbar" lunch tænker ni, å jag tænker det samma. hehe.
Smaklig måltid till mej !! =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kom till götet istället! :D ska allt hitta ett jobb till dig som du kan söka. saknar dig massor!!!!!!!!! PUSS

2010-03-16 @ 08:40:07
Postat av: lillbf

kul med slutspel, ska hålla tummarna :) Kom hem till värmlandsskogarna.. du saknas här !!

2010-03-16 @ 10:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback