sista lektionen avslutad


Nu mina vænner, nu har jag avslutat den sista lektionen infør sommaren. Å jag njuter. Dock 3 dagar kvar i skolan innan sommarlovet drar igång, men det ær tre slappa dagar. Eventuellt kan det bli lite fotboll med en klass imorn, men det ær osækert æn... Annars blir det grill imorn på skolan. På torsdag blir det nog inget vad jag vet, ledig !? Å på fredag ær det avslutning !! Ælskørt !! =)
På fredag eftermiddag/kvæll ska jag dock jobba lite extra. Dela ut några gratisprover på stan !! Intimvask om jag inte minns fel. hehe. Spænnande jobb verkligen,, men lite extra stålar har man aldrig døtt av.

Ja, det var væl det jag ville. Nu ska jag gå å leta efter lite damer på skolan, sen blir det hemfærd tror jag minsann. Solen skiner också.
Hærligt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback