ärlighet respekt kärlek


Nu lämnar jag snart Oslo för Kstad igen. Det var en kort men såklart trevlig trip. Hann med att se Eclipse igår också. Vi körde eftermiddagsfilmen. Lite konstigt att komma ut från biosalongen redan vid 17-snåret, men det var ju en viktig match igår kväll också. Mitt tyska blod stelnade lite efter matchen, men va fan, Spanien var bättre å nu tror jag på guld. Så, nu lägger vi alla slantar på Spanien.

Ser nu fram emot en riktigt fin vecka tillsammans med mina älskade flickor. Vi startar redan imorn kväll med uteservering. Kan inte bli bättre !!
Sen, i slutet på nästa vecka, blir det Oslo liiiive !! Räknar med att Kent kör låtar från sitt nya album så jag har laddat mobilen med lite nytt - Ärlighet Respekt Kärlek !!

Det här blir bra !!

 


Kommentarer
Postat av: Mini

Tack för fredas vännen, mkt trevlig. ses snart igen , love love love.

2010-07-12 @ 11:11:49
Postat av: Karin

Tack själv Mini !! Trevligt var det att. Kommit på hur det där Pernilla-ljudet stavas än ? hehe

2010-07-15 @ 20:21:44
Postat av: Mini

Haha, nej har dock inte kommit på det än, det var liiite svårare det :d Synd att man inte kan va med till helgen o festa... buhu. Ta hand om dig vännen :) Pusskram!!!

2010-07-22 @ 08:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback