4;a centralt i Oslo sökes


Är mitt uppe i ett bullbak, men bullarna jäser nu, så då passar jag på att uppdatera lite.
Hemma i Munket hos mor å far nu, å vad gör man i Munket en gråregning dag som denna ? Jo, man kan baka lite bullar till farmor å farfar. Så det gör vi nu,, mora mi å jag. Dagen har för övrigt spenderats hos just farmor å farfar, där pappa å jag har rensat ogräs i grusgången. Å fasen så bra vi var =)

Igår kom jag iaf hem från Sthlm. Åkte med mina älskade ägg dit i måndas, å jag fick några fina dagar med de bästa i deras huvudstad. Volleyboll å lite sol, allsång på Skansen, stadstur och Grönan var det vi hann med. Jobbigt att åka därifrån bara,, då äggen egentligen alltid måste vara på samma ställe... <3

Åh, jag längtar som en tok efter egen bostad nu. Eller iaf eget rum =) Det finns så mycke fint jag vill köpa... Gardiner, sängkläder, burkar, lådor, blommor m.m. Listan kan göras lång. Men nu har jag iaf funnit mej en jordglob som ska med till Oslo framöver. Den var nära också, den fanns på vinden =) Riktigt kul att lill Vieweg å Jennie Aaa bestämt sig för att bli med till Norge också. Kan inte bli bättre. Så nu är det lägenhetsletning vi måste lägga ner tid på. Så har du någon fin 4-rummare centralt i Oslo, hojta till !!

På tisdag afta tror jag det bär av mot min huvudstad igen. Innebandyn drar igång till veckan, å lägenhet skall hittas. Den sista en och en halv veckan på min semester kommer alltså tillbringas i Oslo. Snart är det Björnholt hela veckan igen. Å ja, jag tror tyvärr att sommaren å solen lämnat oss för i år...

Bullbak var det ja. Å sen ska jag väl rensa ur nån gammal garderob någonstans...
Bra fredagsunderhållning. Inge fredagskos här inte =/

Världens finaste å bästa päron har jag iaf !! <3



pussipåsk


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Karin :)



Nu har jag också hittat till Oslo. Verkar väldigt bra här. Hoppas ni hittar en fin lägenhet. Hur bor du nu? Hoppas allt är bra förövrigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback