immunförsvar !? vad är det ?


Borde sova, jag vet, men jag har faktiskt sovmorgon imorn. Sådetså. Viktig match mot Tunet kl 16 imorn, men dagens uppladdning hade kunnat vara bättre... Snorungarna har haft "magproblem" under veckan, å då mitt immunförsvar är lika med noll lyckades de föra över skiten till mej, igen. Två husman gottar dej iaf tillsammans med lite oboy i min kista nu, å magsmärtorna har avtagit. Så håller vi det.

Gluttar lite på "selskapsreisen" å min rethosta lär hålla Holta å Pär vakna. Sorry för det. Men nu lämnar jag iaf snart in för dagen, å hoppas på en godare natts sömn inatt än förra nattens...
Men självklart kan jag inte glömma att bara lite lätt nämna att jag var KING på bowling i fredas å utklassade brudarna =) Måste nog t.o.m. ha varit personligt rekord. 188 på en serie är väl inte så illa pinkat ändå va !?

Saknar mina käraste nu. En massa. Men snart är det feb, å då är det lite mys igen. Å jo, jag kommer nog hem två helger på raken då !! Bra va !? ;-) Å min kattikattkatt,, gos snos mos. 

Holta,, hon är toppen hon.

pussiluren


Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan er du ikke singel :)

2010-01-30 @ 21:19:40
Postat av: Anonym

Singel jo.

2010-02-10 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback