Bli itj nå fart uten bart


Nu rullar hockeyfinalen på tv;n. Canada leder med 1-0 inför andra ,, som visst börjat nu. Inget dåligt drag i den arenan idag skulle jag kunna tänka mej. Gött av Olsson att knipa ännu ett brons förut också. Han den där Northug är ju inte så bet han heller faktiskt. Nästan lika kaxig som Lotte =)

Igår gick Trönderfesten va stapeln. Snygga var vi med bart minsann. Eller ja, allt är relativt =) Men det var en trevlig kväll. Efter klädesbyte å bart-borttagning drog vi ut på byn. Min premiär på Trudes place, Elsker. Kanske inte kommer gå dit så många gånger till, not my cup of thé om man säger. Menmen, ca 3 var vi hemma å jag sov ända till 11 idag !! Rekord sen jag flyttade till Norge.
Lotte å jag vann för övrigt skådespelartävlingen på festen igår å fick finaste brillorna;



- Bli itj nå fæst uten skinnvæst -

   

Spelade match mot Sveiva igår. Stryk med 6-5. Riktigt surt tycker ju jag, som gillar att vinna. Men en klar förbättring då siffrorna var betydligt större förra mötet. Ligger dock inne med värsta brännsåret på baksida lår å ett snyggt ett på handen ockå. Sveiva är nog de vi kommer få möta i semifinalen. Men då är det vinst, å det VET ni !!

Imorn börjar jag mitt nya jobb. Nu är det for real. Lite nervi är jag, men det kommer nog gå bra. Men jag hade allt bra gärna velat gå av trikken vid Jomfrubråten imorn igen... Alla på Ekeberg var så söta mot mej sista veckan, å man märkte verkligen att de gillat att ha en där. Ungarna förstod väl självklart inte att jag skulle sluta, men söta föräldrar å kollegor. Fick fina blommor, presenter å massa varma kramar. Mycke bra folk som jobbar där, å jag kommer komma å hälsa på dom å hålla kontakten med de bästa !! <3

För er som undrar så står det 2-1 till Canada nu, å andra perioden är nu slut.

Snart - gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback