dubbelbesök


Gårdagens inlägg försvann mystiskt, så jag gör ett nytt försök nu. Men ett kort sådant,, För kolla klockan å tänk på att sömn är viktigt. =) Har jag hört. Men imorn har jag iaf senvakt, vilket är lika med någotsånär sovmorgon.

Det var iaf en toppenhelg hemma i Värmlandsskogarna helgen som var. Fick träffa alla mina bästa människor, förutom landslagsstjärnan Lort då, men henne får jag träffa kommande helg. Far å jag plockade iaf ur min lgh å kontrakt skrevs med den nya som skall flytta in, läkaren besöktes å jag fick lite nytt gott penicillin att knapra på under veckan, kattmys var det, gos med mosters lilla råtta, fest för älskade Håkis med bästa brudarna å premiärbesök på Tempel på lördag. Bra lördag vill jag lova !! Dansade så fötter å ben värkte på söndag. hehe. Pär, Holta å jag tog Night Ridern tillbaka till Oslo på söndag kväll, å jag sov nog drygt halva vägen minsann... =) Men det var jag värd.
Till helgen får Karlstad å Munkfors njuta av min närvaro igen. Sista grejerna ska plockas ur lägenheten, nycklarna skall lämnas å innebandy skall det kollas på. Bra helg,, å mina ägg skall kramas. <3

Ordet jobb har snurrat runt i min hjärna sen i fredas. Byta jobb eller inte byta jobb !? Det har varit frågan. Min kära arbetskollega Mari sa iaf att magkänslan är det viktigaste, å den skall man följa, å så blev det kanske !? Eller var det "framtidskänslan" !? Det handlar ju ändå om en själv, å bara om en själv, när man står där å ett jobbval måste tas. Nu har jag gjort mitt val.

Natta !! <3


Kommentarer
Postat av: mallus

vi njuter av varje sekund du är hemma :) <3

2010-02-13 @ 21:15:56
Postat av: Karin

Världens bästa lillBF är DU !! <3

2010-02-20 @ 01:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback