Om vi säger såhär...


Jo, i mitt förra blogginlägg fick jag äntligen en kommentar(känn er träffade ni som läser men aldrig skriver), från ett ställe där man kanske kunde tjäna lite pengar på sin blogg. När jag ändå bloggar(ytterst sällan men man kan väl ändra sig!?), varför inte tjäna lite pengar å ge lite reklam till andra. Men nu är det bara så då, att kanske fler måste börja läsa min blogg. Okej !? Så läs läs läs, så kan jag skryta med att ha massa besökare sen. hehe.

Om lite drygt 3 timmar tar jag julferie, för då går tåget mot Sveariket. Går närmare bestämt av i Kil där jag blir upphämtad av min kära mor. Tur att jag skickat hem alla julklappar med privatchaufför redan, annars skulle jag aldrig ha fått plats på tåget. Puh. Det blir hem till Munket å packa tusen paket =) Tror egentligen jag köpt alldeles för mycke julklappar. Inte konstigt att jag är black liksom...

Igår var jag in en tur på Zara också, å fann mej en nyårsblåsa. Ingen balklänning direkt, men det får duga. Tror det blir okej jag. Sen har äntligen Holta fått in mej på det här med spraytan. Inte solat solarium på evigheter, å tänker inte göra det heller, så varför inte köpa sol på en sprayflaska liksom !? Så nu är jag nysprayad, å hoppas på att inte bli alltför brokig... Kan hända att jag får en extra brun ring på ena armen då jag gick lös totalt där. haha. 

Jag kommer sakna massa under jul, men jag får även träffa många saknade, bl.a. mina underbara ägg <3 Det ser jag fram emot. Vill egentligen ta med mej mitt julpyntade rum till Munket, som jag förövrigt trivs riktigt bra i nu, men hoppas få med mej massa fina till Oslo på nyår !? Vem är på ???!!! =)

Nej, nu blir det att packa vidare, ner i källarna å hämta lilla resväskan också. Började skriva julklapparim igår, å de blev faktiskt ritkigt bra. Tänkte fortsätta med det på tåget, men mitt julbroderi måste också bli klart...

Okej, hej så länge. puss i jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback