bra dag


Hej tisdagskvällen på väg mot natt.
Jennie Aaa har ju kommit på att vi ska ha en yatzy-tävling, å idag gick andra omgången av stapeln. Jag kan väl säga så att jag ligger under med 0-2. Känns surt. Att mitt eget yatzy inte vill mej väl,, Kanske är det just maxi yatzy som inte passar mej !? Undrar om det går bättre om vi kör vanlig yatzy nästa gång !? Vad säger du Jennie "som-är-född-med-en-chipspöös-under-armen" Andersson ? ;-)

Idag har vi haft en trevlig dag. Firat finaste killen på födelsedagen med makaroner å bacon och sen alla tiders mäktigaste tårta. Sen drog vi en tur på Storo shoppingcenter jag å mina mongo kombos. Men pengar borde sparas då det ser ut att bli en weekend i Gbg till helgen.

Men nu kallar sängen på mej. Imorn är en ny dag då Emma å jag har bestämt oss för att vårda vår kropp och själ med kos, nyttigheter, avslappning, kanske nån bra film, ansiktsmask, förenklad manikyr å varför inte ett fotbad i skurhinken !? =) Det låter som en bra dag det.

Tack för idag vackra människor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback