tolkar, tänker å funderar


Ännu mer jobbångest idag... Å jag gissar att den kommer trappa upp ännu mer de sista dagarna nu. Men, nu har jag bestämt mej !! Jag ska komma på vad jag vill göra med mitt liv, å sen ska jag göra det !! Varför ska man gå runt å va halvnöjd, göra saker bara för att man ska... Jag vet att jag utbildat med till lärare och ligger inne med studielån, men den utbildningen kan ingen ta ifrån mej å jag kan alltid luta mej tillbaka på den.
Å man är aldrig för gammal !!
Man jobbar så mycket i sitt liv, å då är det viktigt att man gör nåt man verkligen älskar för att kunna vara positiv, pigg å glad även när man inte är på jobbet. Jag vill jobba med nåt där man får vara riktigt kreativ, där man gör något som syns, jobba med kroppen(händerna), träffa mycke folk... Vad passar mej då ? Jag har idéer, idéer som säkert inte gör mej rik, men förhoppningsvis lycklig. Nu gäller det bara att komma på vilken idé som är
den rätta för mej.

Jag tolkar, tänker å funderar. Kroppen har bestämt att det är en sån dag idag...

Nu gäller det att gilla läget så länge, och se till att man får det man vill !! Ingen annan gör det åt en !! Mirakel sker inte på en dag. Jag tror på hårt jobb. Jag ska upprätta en plan, sätta upp mål, sen ska jag dit !!

Nej, jag har inte köpt en extern hårddisk än. Men nu ska jag äta brunch, sen fixa till mej å gå upp till elköp. Träning ikväll. De borrar som fan i lägenheten under, renovering, å jag blir snart galen på det !! Måste ut nu !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback