tillbaka till verkligheten


Woow,, jag har överlevt 3 dagar på jobbet. Otroligt. Trodde aldrig att jag skulle orka masa mej upp ur sängen så tidigt som 6.20 på morron, men jag har klarat det, hittills. Å nu är det bara en arbetsdag kvar till helg. Underbart !! hehe. Kan de va så att man redan längtar till nästa sommar ? För nu är det höst här minsann... Hösten kan också vara mysig sägs det, så vi hoppas på en mysig å fin höst.

Dock är jag trött som en apa nu, men om mindre än 15 minuter ska jag åka till Holmlia å träna. Lagomt sugen på det,, men va faen, träning är bra. Imorn har vi träningsmatch, å så även på lördag. Å på lördag möter vi Skattkärr,, intressant.

Byta om å packa väskan bli nu. Tjippåhejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback