ny lägenheeet =)


Ja, men jag kanske har glömt att nämna att vi fått en lägenhet !? Men så är det iaf, vi har fått en lägenhet =) Å mycke kretsar runt det för tillfället. Ligger dock inne med värst förkylningen nu, så jag kör mest soffhäng, men jag hoppas vara frisk till helgen för då ska jag hem till kära värmland å hämta grejer. Dock är det lite svårt att börja planera flytten nu då man inte riktigt vet vad man har där hemma, å vart man har det...
Men jag å mina mongokombos har iaf fått oss en finfin liten 4;a i Gamle byen. Lite lugnare område, men nära centrum iaf. Känns bra att se många fina träd när man tittar ut genom fönstret, å inga trafikerade vägar utanför. Perfekt !! Ser fram emot att få ett eget rum, men först skall det skrubbas rejält rent innan min efterlängtade säng får sin plats. Gött gött gött. Breda fönsterhyllor är det i lägenheten också, så jag längtar efter att köpa blommor å ställa dit, å hänga upp mina nya fina gardiner...

Nej, nu blir det sova snart. Måste nog bara bläddra igenom lite ikea-sidor å lite andra sidor å se om jag finner nån bra byrå som jag kan köpa med mej. Å självklart är det mer nytt som skall köpas =) Love it.

tjippåhej


Kommentarer
Postat av: Magda

Jag har en fin byrå!

Är du sugen?

En Hemnes mörkbrun 6 lådor, stor och bra. :-)

2010-09-02 @ 12:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback