2 førluster, men solen skiner ju iaf


Trots att man tror man ær beredd på att vissa saker helt pløtsligt kan ta slut, så ær man ALDRIG helt beredd. Dagens sanning. Å det gæller væl just innebandyn nu då. Det kænns alltid lika tomt nær sæsongen ær slut. Ja, som ni førstår så fick vi stryk i den femte å avgørande semifinalen igår. 4-3 vann Sveiva med. Å jag har riktigt svårt att gratulera dom till detta då man kan sæga att de hela matcher var två extra "spelare" ute på banan. I Sverige kallar vi de dær extra før domare, men i Norge kallas de "två extra spelare i hemmalaget". Riktigt suuurt. Å frågar ni mej så hade Holmlia varit det rætta laget i NM-final næsta helg !!
Sen fick jag ju reda på att mina ælskade ægg hade gjort upp med Holta att de skulle komma hit å øverraska mej om vi gick till NM-final... Så en førlust blev helt pløtsligt två førluster. =(

Å dagens gymtimar uteblev. Vegard berættade ju igår att ungdomsskolan skulle ha nån examination i ena hallen, men sjælvklart trodde vi att vi skulle få anvænda de andra två hallarna, men så var inte fallet... Bra att man får reda på allt som sker !? Inte. Christian å jag fick helt enkelt stælla in våra lektioner. Så idag ær det bara data- å pappersjobb før hela slanten. Kul !? Nja... Men jag ær tydligen førsta hjælpare med att skriva ut arbeten till elever också. Bara før att jag ær en så snæll å bra lærare !? =)

Svængde førbi EIB igår också. Mina små søta søta barn. Det gick iaf i ett nær jag var dær, som det gør på en barnehage, å jag gillar att vara lite saknad ibland, om så bara før en liten liten stund.

Solen skiner iaf, å det ær snart helg. Det ær nåt som inte kunde bli bættre iaf =) Folket pratar om att det ska bli riktigt varmt under helgen å jag tackar før det. Så kom solen, kom våren, kom værmen !!
Å ledig helg !! Ikvæll blir det finmat, hoppas jag verkligen Peg, å imorn blir det att ta vara på solen å kanske ett trøstkalas. Trøstkalas før att innebandyn ær slut å før att Pæronhalvan fyller gammalgubbe =)

Men ha en bra helg nu då folkens. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback