två veckors påsklov tack


Imorn lämnar jag Sverige för grannlandet igen. Just nu känns det ju sådär braa. Vill stanna här å mysa med alla godingar, å jag vill framförallt INTE börja jobba på tisdag igen. Okej, jag har haft en veckas ledigt nu, å ska kanske inte klaga så mycket, men i Sverige har de ju påsklov kommande vecka. Å borde inte jag som är svensk då får 2 veckors påsklov !?? Det tycker iaf jag =)

Helgen å hela veckan har varit toppen. Dock önskar jag fortfarande att jag kunde ha delat mej ett antal ggr, så man hunnit med att träffa alla å göra allt man ville. Men nu är jag ju inte mer än en vanlig människa, så kraven jag ställer kanske är lite höga !? Nu under våren kommer iaf i princip alla helger vara fria, så det dröjer nog inte förns jag är hemma å hälsar på i skogarna igen.

Tack för en underbar påsk alla fina människor <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du er så utrolig sweet!

2010-04-05 @ 01:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback