problembarn !?


Torsdag mina vänner. Å med det - snart fredagsmys !! =) Me like. Å fasen,, tror jag är utbränd. Reeeedan. Tre av fyra dagar denna veckan har jag inte kommit hem innan 22 typ. Puh. Jobb - tränat ungarna - tränat själv. Idag hade vi dock ingen träning då de fixar golvet i hallen, men laget var ist ute å åt. Gött vare,, men nu är jag trött trött trött. Skulle nästan tippa på en släng av svininfluensan också, då halsen är som en hel gryta med gröt. Ont som fan har jag i låret också. Hände nåt på matchen i lördas, men nu är det 100 ggr värre... =( Å sen fick jag en fotboll rakt över nosen igår också... Så näsvärk är också ett problem jag lider av. hehe. Illa nu,, men det går.

Tänkte hämta mitt norska bankkort imorn efter jobbet, kolla om man fått nån lön kanske, men då visade det sig att banken självklart stänger 15.30, och jag slutar 16.00. Typiskt. Illa igen =)

Men annars, förutom all värk å allt det där, så är det okej vettni; jag sover gott de få timmar jag får varje natt, ungarna är söta ibland, First Price ostepop är de bästa jag ätit... Dock är det kallt ute om dagarna, å jag måste få hit lite vinterkläder - typ nu genast. Vem vill leverera ? Köpte även ett nytt underställ igår. Det billigaste såklart, men det söööög... Varmt var det, men modellen skall vi inte prata om.

Ungarna hostar å snorar å nyser,, å idag var det ingen som var hundra i magen minsann... 2 riktig livliga dagar har det varit nu, så jag hoppas på en lugn å fin fredag som en bra start på en bra helg. Ledig heeeeela lördag, å match på söndag. Ser bra ut.

Å har alla som vill ha mitt norska nr fått det nu ? Annars hojtar ni till så får ni det. Det är nog lättare att nå mej på det nu, än på mitt svenska.
Förresten,, helgen den 6-8 nov kommer jag hem !! Vem vill träffa mej då ? Snälla,, nån iaf =) Saknar er <3

Nu ska Karin Hallberg sooooooova. Gonatt mina skatter.
Ha det !! pöss


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill träffa dig...

2009-10-23 @ 15:44:06
Postat av: Jennie

Jag vill träffa dig!! <3

2009-10-23 @ 22:15:42
Postat av: Pillan

Jaaaa ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback