"kontaktbar" igen


Är det nån som tycker man är nördig när man "jobbar" på två datorer samtidigt !? Nä, trodde väl det =) Passar på att blogga lite på Päronets dator medans min dator håller på med massa massa inställningar.

Så, nu har jag mobil igen - å det är mitt norska nr som gäller !! Men nu är det ju så att jag blev av med alla mina kontakter... Så snälla, skicka sms så jag får era nr igen. Tacksi.
Ny mobil var det ja. Men jag ska ju inte skryta med att det var en fjuttutgift som inte rörde mej i ryggen. Nejnej. Dyr mobil blev det, men hörrni, mobil må man ju ha !! Å jag nöjer mej ju inte med vad som helst. Sony Ericsson is the shitt !!

Imorn åker Holta å Pär hem till Kstad. Jag blir kvar i Norge, men på lörda möran kommer min älskade familj. Ska bli underbart !! 

Nä, nu blir det hopp in i duschen, sen ska jag försöka få in lite musik på mobilen minsann. Tidigvakt imorn också, så 05.45 ringer klockan... gaaaah.

pussågonatt alla mina älskade vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback