Holtas dag och mobilras


Nu har vi firat Holtanråttan lite. Imorn ær hennes dag. Hon fyller halvtid tid till 50 !! Gøtt før henne att bli lite ældre tycker jag =) GRATTIS i førskott min ælskade skorpbit !!

Imorse la min mobil av också... Lagomt glad blev jag =/ Så nu ær man tvungen att køpa sig en ny jævel. Hade inte ræknat med det direkt. Hade hellre spenderat mina pengar på ja, viktigare grejer, som typ klæder kanske... =) Å bussresor hit å dit. Men imorn efter jobbet tænkte jag hoppa in å køpa mej en ny. Fast det ær bara om jag hittar nån bra... Kollat lite idag, men inte riktigt hittat "min". Vi får se... Men man måste ju ha en mobil !!
Men som det ser ut nu så når ni mig på min sekreterares(Holtas) mobil eller på detta intranæt !! 

Nu blir det hopp in i duschen sen sova.
Till helgen kommer min ælskade familj på besøk =) Gillørt !!

pussåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback