en søndag i oslo


Nu ærræ søndag igen,, å jag orkar inte krångla å skriva riktiga ä och ö. Så stå ut med norska tattarbokstæver vettja =)
Regning å grå søndag i Oslo idag. Helt okej, eftersom dagen hittills bara spenderats i soffan. Då ær grått okej. Mera soffhæng blir, men senare ska Holtis å jag ivæg å kolla på Pæronhalvan nær han lirar match.

Vi vann igår. Målen satt långt inne, men matchen slutade iaf 4-3 till oss. Å tro det eller ej, men jag lyckades gøra 2+1. hade lovat Holta 5 poæng, men det blir næsta match.
Jag tycker nog ændå att jag klær i røtt =) Men jag trodde nog inte att man kunde gøra mål med en exel-klubba... hehe.





Jobbet drog igång i fredas också. Små små små barn minsann... Men det kan nog bli bra. Trevliga kollegor verkade som också. Det ær bra.

Næ, nu har mamma Holt lagat mat åt oss latmaskar. =)

Ha det bra vænner.
saknar saknar saknar. pusspusspuss <3


Kommentarer
Postat av: lorten

saknar saknar saknar dig mitt äggskal! <3

2009-10-11 @ 18:53:47
Postat av: Fia

Bra jobbat tjejen!

Gött att måla lite me :D

Kraaam Fia

2009-10-11 @ 22:26:57
Postat av: Anonym

<3

MISS U

2009-10-13 @ 19:00:09
Postat av: Jennie

hmm... det va från mej men namnet försvann visst...

Puss

Jennie

2009-10-13 @ 19:00:59
Postat av: Carro P

Klart att du gör poäng, du är ju bäst :)

2009-10-18 @ 21:14:57
Postat av: Mini

Duktig du är kakan! En skönhet klär i allt du vet ;) Hoppas du mår bra, det kul att du skriver igen, så man kan hänga med vad du gör. Saknar dig gumman, kramar på dej / Mini


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback