"jag gör hellre inget med någon, än inget själv"


Trodde jag skulle börja jobba på måndag, men det visade sig redan bli fredag denna vecka. Så imorn är det jag å kidsen på idrettsbarnehagen. Var där å var med dom i typ 40 min igår innan de skulle ut på tur. Oh shitt,, barn, leksaker, byxor, jackor, luvor och stövlar överallt. Vem är vem, å vem ska ha på sig vad !? Men man lär sig väl. Å det blir nog bra för mej att börja jobba. Det här med lediga dagar är inte riktigt min grej. Eller jag gillar å va ledig, självklart, men gärna tillsammans med nån.
Som vi sa en gång, du å jag, "jag gör hellre inget med någon, än inget själv".

Å det här med saknad då !? Jag saknar så många å jag saknar så mycket. Bakåtsträvare är mitt andranamn har jag insett... Saknaden sitter som en storstor hård köttbulle i luftstrupen =(

Oslo bjuder på ännu en riktigt fin dag med höstväder. Klarblå himmel och riktigt kall å frisk luft. Jag ska strax bege mej ut på nordea-letning... Måste fixa norskt bankkonto så jag kan få lön framöver.
Men först ska tvätten hängas å ansiktet sättas på...

Ps. Sms mottages tacksamt från alla håll å kanter. ds =)

NEMO NISI MORS


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej vännen!

Roligt att du fått i gång bloggen igen så jag nu kan följa dig i Norge!

Hoppas du trivs på ditt nya jobb och med laget!

Var stark vännen, jag tror på dig!!!

Kraaam

2009-10-10 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback