"rehabiliteringsresa"


Min blogg har varit tot en längre tid. Men det har säkert inte gått någon nöd på nån stackars krake där ute !? Visst är det så ? Bloggen har iaf för mej varit något jobbigt, något som påminnt mej om allt jag en gång hade,, å jag hade faktiskt allt ett tag. Jag levde i drömmarnas land. Men så bra ska väl ingen få ha det. Visst !?

Nu befinner jag mej i Norge, Oslo närmare bestämt. Jag säger inte att jag flyttat hit, utan jag är på en lite längre "rehabiliteringsresa", som inkluderar innebandy, jobb och ny luft. Kanske inte bættre luft, men annan luft iaf. Barnehagejobbet drar igång nästa måndag,, nu spenderar jag mest de lediga dagarna tillsammans med Winnerbäck, eller Winnernäck som vi också kan kalla han =) Vi trivs bra tillsammans, trots att han ibland driver mej till tårar. Men han finns där... å tårarna kanske inte kommer från han !?

Spelade førsta matchen i Holmlias röda dress i lördas. Vi vann med 8-4,, men jag var blek... Rycker upp mej, bättrar till mej å visar mycke mycke mer klass till helgen. Det vet jag.

Sover alldeles för lite, vilket gör att jag gärna vill sova på lite olika ställen... bl.a. på bussen, tricken, krogen å på innebandyläktaren. Kanske är jag vaken för länge idag också !? Men inte lätt att sova när tankarna tar över.

Men nu blir det sova av,, å har ni tur kanske ett nytt inlägg kommer inom kort. Men på ett villkor, å det är att ni berättar för mej hur man slutar älska !! Bra krav =) Å kanske blir nästa inlägg lite mer positivt !? Hmn...

Saknar min hårboll nåt så in i tusan... Hon är min kärlek !!


Kommentarer
Postat av: Falk

Jag hejar på dej här hemma!!

2009-10-06 @ 13:37:37
Postat av: Karin

tack sötFalk =)

2009-10-08 @ 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback