älskar det jag hatar


Skepp å hojj !! Ligger i soffan å bara latar mej. Känns bra. Nyss dammsugit hela lägenheten,, skulle ha dammtorkat också. Men den lilla energi jag hade förut tog fort slut...

Var tvungen att jobba över idag,, sjukdom på jobbet. Fått mejl från "styrern" om att några barn är hemma med influensasymptom å att det kan va svininfluensan. Känns väl sådär kanske, för hur säger man till en 1-åring; "Hosta å nys i armvecket, tvätta händerna så ofta du kan å använd handsprit, å känner du att du har influensasymptom så stanna hemma" !? Inte direkt sugen på den där jävla svinsjukan,, å till råga på allt så ligger jag inne med värsta huvudvärken... Holta tror dock att vi på finnmarkgata haft influensan redan. Kan väl hoppas på det så vi slipper det nu !?

Övertiden idag gjorde att jag inte hann vara med å träna idag. Känns lite surt eftersom vi har viktigaste matchen på lördag, mot Tunet. Men jag tror vila är det rätta för mej idag trots allt. Så kan jag ju hoppas på att vara pigg å helt frisk på lördag. 

Liiite sugen på vissa saker ur Jimmy Choos kollektion på HM också. Speciellt några armband, såklart. Släpps på lördag kl 10, men då är det ju matchuppladdning så då har jag inte tid att stå i kö nånstans. Å kanske är jag inte den som står i kö för några armband heller !? Fast jag älskar ju armband... 

27-30 november kommer jag vara i Värmland. Underbart !! Längtar efter den rena luften, skogen, katten, vännerna, familjen... Ja, jag saknar mitt hem, där jag har mitt hjärta !!
Jag tror dock det kommer göra ont att komma hem. Här lever jag ett annat liv, ett liv långt från allt som en gång var... "mitt" liv. Men allt å alla kommer alltid vara en del av mitt liv. Å därför kommer jag alltid älska !!

Nej, idag blir jag inte sen i säng. Sömn kan va bra. Imorn har vi iaf stängt på barnehagen, å planeringsdag står på schemat. 8-14.30. Gött å sluta ganska tidigt.

Min ägg,, Jag släpper er aldrig. Jag längtar bara efter att få krama er igen !! 



Det gör faktiskt ont att sakna.


Kommentarer
Postat av: lorten

kom hit istället älski!

2009-11-12 @ 23:42:32
Postat av: Karin

Ja jag vet,, Men jag måste hem den helgen. Familjen min åker utomlands, å min älskade katt kan inte vara ensam en heeel vecka. Kan inte ni också åka till Kstad då ?????? ;-)

2009-11-13 @ 15:41:55
Postat av: Mini

Hej kakan :) Hoppas allt är bra! Duktiga du! Tråkigt att jag inte kunde träffa dig i helgen, men du kommer hem till jul va? Då är det planerat utgång på juldagn - ALLA SKA MED ;) Saknar dig vännen. Pusskram!

2009-12-01 @ 13:03:22
Postat av: Mini

Hej kakan :) Hoppas allt är bra! Duktiga du! Tråkigt att jag inte kunde träffa dig i helgen, men du kommer hem till jul va? Då är det planerat utgång på juldagn - ALLA SKA MED ;) Saknar dig vännen. Pusskram!

2009-12-01 @ 13:03:37
Postat av: Mini

Hej kakan :) Hoppas allt är bra! Duktiga du! Tråkigt att jag inte kunde träffa dig i helgen, men du kommer hem till jul va? Då är det planerat utgång på juldagn - ALLA SKA MED ;) Saknar dig vännen. Pusskram!

2009-12-01 @ 13:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback