känslosam söndag


Då var ännu en helg snart över... Usch å fy,, ge mej gärna 48 timmar på ett dygn. Iaf under helgerna !! Kan det vara okej ?

I fredas åkte mina sambos hem till Kstad, å igår kom min älskade familj hit. Dom mötte upp i sporthallen i Holmlia å fick se oss vinna med 14-3. Bra skit. Å jag måste väl bara säga att jag lyckades med att göra 4+4. Okej va !? ;-) Igår kväll med det bara mys å idag gick vi typ runt hela Oslo. Familjen åkte iaf hem för ca 5 timmar sedan, å jag har städat lite, tvättat, plockat i ordning här och sen varit bänkad i soffan sen någon timme. Kollat på lite tv3 play.. Men vad göra nu ? Undrar när mina sambos kommer hem till mej jag...!?

När man träffar de man älskar å saknar så märker man verkligen hur mycket man saknar alla där hemma. Var tvungen att ringa min Lort och vi delade några tårar... =( Var alldeles för längesedan jag träffade mina ägg nu. På Kallstá Open va !? Usch å fy vad jag saknar mina älskade vänner !! Ibland önskar jag fortfarande att livet var som det en gång var... Då jag levde i drömmarna med de bästa ni vet. Självklart är nästan alla av de bästa kvar, å jag träffar nya bra människor hela tiden, men vissa är alldeles för speciella för att någonsin kunna släppa taget om...
Sista helgen i november ska jag iaf åka hem till mitt Värmland !! <3

Imorn har jag sen vakt. Då börjar jag 9.30 vilket betyder sovmorgon, men slutar 17 vilket i sin tur betyder att jag måste åka direkt till hallen i Holmlia å träna juniorlaget å sen träna själv. Seeeeen kväll...

Ja, men då tar vi väl en film då...
Hoppas alla godingar haft en toppenhelg !?
pusspuss


Kommentarer
Postat av: lorten

snart är vi tillsammans alla tre igen! Älskar dig mitt ägg! <3

2009-11-02 @ 00:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback