"verklighetens fula ansikte"


Vi har redan kommit så långt som till torsdag. Trots att minuterna ibland känns som hela dagar, så får jag väl erkänna att det har gått ganska fort när jag tänker efter.
Några timmars jobb imorn, sen bär det av norrut. Två matcher i norrland under helgen,, IKSU och Övik. "Trevlig" roadtrip,, lite trevligare om vi kan få med oss något poäng hem också... Det är min helg. Hur ser din ut ?

Igår kom syster hit. Hon sov över då hon skulle ta tåget till sthlm på kurs imorse.
Jag bakade även semlor å dolade med massa annat igår. Var min egen hemmafru.

Trodde det lugnat ner sig, men jag är svag för bakslag... Varför ska man låta andra förstöra !?
Men nu är det inte länge kvar alls. Å ingen är lyckligare än jag !!

"Sanningens onda ord. Verklighetens fula ansikte.
Släpp alla gamla kapitel, våga tro på din vän.
Låt inte något eller någon få dig att vända om...
Gå din egen väg ! "


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till på matcherna. ska också spela match i helgen. kram

2009-01-22 @ 19:44:07
Postat av: lorten

ägget du vet va jag säger!!skit i.... LOVE

2009-01-23 @ 01:15:49
Postat av: daniel

blir tre matcher i helgen. hoppas verkligen du bjuder på semlorna !? :)

2009-01-23 @ 01:34:04
Postat av: linsa

Semlor!??

Oj oj..du glänser med dina bestyr i köket...kan du lära mej också???

kraaam Linsa

2009-01-23 @ 10:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback