när är innebandyn rättvist ?!


Söndag kväll... efter en innebandyhelg. Å hur mår man då !? Nja,, Igår blev det vinst. Riktigt härligt. Kan verkligen inte förstå hur vi lyckades förlora mot Engelholm borta..!? Måste ha varit en jädra prestation bara det. Men nu vann vi,,  dock var det bara att lägga den matchen bakom sig och fokusera på dagens match. Pixbo kom till Kstad. Och de åkte härifrån 3 poäng rikare... INTE rättvist. Vi var minst lika bra, men lyckas självklart inte göra mål. Då vinner man inga matcher. När ska du lära mig göra mål S ??
Herrarna vann iaf idag. Gött för dem. De är på g.

Nu sitter Juni å jag i soffan och kollar på Top Model. Väldigt givande. Jag är trött,,
Följer självklart Staffis match på nätet nu och väntar på att jag snart ska få se hans namn. Dock har det inte hänt nå mycke än... Å imorn,, ja, då är det bara 1 vecka kvar tills han kommer hem. Hur underbart !? 

Imorn är det dags för en ny arbetsvecka. Självklart. Kommande vecka är väl inte lika fullbokad som förra, men det handlar om att få den att gå fort så jag får sysselsätta mej =) Syrran kommer på onsdag å ska sova hos mej. Resterade kvällar är det väl träning, å på fredag eftermiddag åker vi norrut för match mot IKSU och Övik.

Där har ni mitt liv och mina tankar !!
Nu funderar jag starkt på lite Big Pack  Ischoklad. Som bomull =) 
Tjippåhej 

Kommentarer
Postat av: löveeet

Du såg jävligt taggad ut imorse inför veckans första lektion ;)

Postat av: Marina

Hej! kusin! Ser att du har det bra!Tänk att vi bor så nära men aldrig ses, denna tiden....den måste räcka till allt! Måste komma o se hur du har det ngn dag :)

Har börjat på spinning! det är bra för mig det!!

Ha det så gott kram Marina

Nu blir det idrottsgalan..

2009-01-19 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback