hur mycke otur !?


Tänkte jag skulle städa nu på förmiddan... Vi vet ju hur det brukar gå,, å det gick på samma sätt idag. Inte alls alltså. Men det är iaf iordningplockat, så när jag kommer hem från Munket är det bara å köra över min grymt stora lgh. Jo, jag åker till Munket i afton efter träningen. Måste hem med bilen, å så ska jag självklart gosa lite med råttan.


Men det bär av tillbaka mot Kstad imorn kväll redan. Skall även dumpa hårbollen min i Munket. Vi åker ju till Gotland till helgen...

Hostan blev inte bättre efter träningsmatchen igår kan jag ju säga. Å träningsmatchen blev inte så bra heller...
Men jag hostar på som vanligt idag och snuvan har stigit mej åt huvudet. Kör lite lugnt på träningen idag så får vi se hur det går.

Å Staffan då... Efter 19 minuter i första perioden lyckas han få en klubba rakt i ögat !! Hur mycke otur ?! Blev inge mer spel och han fick spendera kvällen på sjukhuset. De avrådde honom från att spela idag, men vi får väl se hur det går... Men hade han varit i Swe så hade han inte fått röra sig på över 1 vecka !!

Nä, nu ska jag äta lite mat å plocka vidare.

tjippåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback