hej på dej år 2009


Jo, då var det ett nytt år igen. Vi har hunnit ända till år 2009. Otroligt.
Nyårsafton firades i goda vänners lag med massa mat å annat gott. =)

       


        

Dock dåligt med raketavfyrande när man bor i lägenhet. Men Linus hade turen som fick syn på en "senilraket". Den flyger säkert runt där uppe fortfarande... haha.
Grannkärringjäveln kom å skrek vid halv 1 snåret att vi skulle hålla käften och dra åt helvete !? Är det sant ? På nyårsafton ? Hon ville väl ha lugn å ro när hon å gubbskrället dricker sina punköl. Där var vi minsann inte trevliga bara 30 min in på det nya året. Det var tydligen inte deras nyårslöfte,, att bli lite trevligare.

Nyårslöfte !? Jag ? Nej, det vet jag väl inte. Äta mindre godis å sånt skit,, träna mer... Ja, det låter som det brukar. Å jo, jag börjar med detta på lördag. =)

Nu ska Håkis å jag bege och till Staffi och äta upp resterna från igår. Ser mest fram emot chokladmoussen.
Å imorn åker Staffi till Schweiz å leker proffs. Fasen va spännande för han. Good luck !!

En snabbsnos med katten innan jag åker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback