där rök mitt Thailand !?


Hungrig som en varg är vad jag är... Tänkte åka till Håkis och äta, men mitt lunchsällskap verkar inte dyka upp !? Börjar tappa tålamodet, så kanske blir det pasta å pastasås här hemma... Hade det varit lite roligare väder hade jag cyklat till Norrstrand, men det är inte mysigt ute inte.

Fick "roligaste" brevet på länge idag också... Tog lite knäcken på mina drömmar.
"Nu är det dags att börja betala!" Tack för den csn. Hade hoppats på att de skulle ha tappat bort min namn i datorn nånstans, men icke. Nu har jag bara 200 000 att betala tillbaka !! Med start i februari... Om 25 år ska det vara klart. Karin Hallberg 50 år !! Underbart. Å det är inte lite om året heller. Gaaah. Där rök mitt Thailand !?

Jo, nu verkade mitt lunchsällskap på g igen. Så mat hos mitt älskade hjärta blir !! Mumms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback