dagens


Sitter här på jobbet... Och jo, jag jobbar faktiskt lite Andreas. Förutom precis nu då kanske. =)
Planerar morgondagens specialidrott och torsdagens idrottslektioner. Har ni några "klämmiga" samarbetsövningar på lager är ni mer än välkomna att dela med er av dem !?

Lite trött är jag,, Och huvudet värker. Men annars är jag ganska nöjd med tillvaron !! ;-) En sak fattas nu,, å det är min lilla mus som inte varit på stinsgatan på en hel vecka... =( Undrar när jag ska få tag i henne igen !? Kanske inte förns på söndag...!? Å mosters lilla filur är också så himla saknad.

Men,, Vi VANN ju i söndas också. Hur gött !? Goaste vinsten för denna säsong. Helt klart. Okej, vi har inte vunnit så många matcher, men ändå... Det var iaf underbart,, Och jag var tillbaka som forward. Kändes bra. 

Tvättid 16.00,, Så jag får väl jobba på lite här om jag ska hinna hem i tid...
Ska även leka frisör åt min kära schweizare som äntligen hittade hem igår.
Sen träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback