faktiskt ;-)


Bara för att jag nästan varit helt frisk i ca 1-2 veckor är det dags att känna av nåt igen... Tätt i huvud å lite i näsa. Så himla onödigt. Kanske är jag klen,, Men ok. Nu är det iaf såhär. Å jag gillert inte.
Sen är det självklart lagomt roligt med träning som slutar 22.15 ikväll... Ge mej en värktablett !!
Men sen vann vi ju mot Falun igår. Riktigt roligt faktiskt. 2-1 efter en riktigt spännande, och rättvis match.

Some pics from leklandet. Dock blev typ alla bilder enormt suddiga på något konstigt sätt !? Skyller självklart på kameran då den varit med i alldeles för många år...

           

Nu ska jag stoppa något i magen i hopp om att få lite extra energi. Eller lite energi över huvud taget.

Jopp, det känns så himla bra,, faktiskt !! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback