vad hände med mej ?


Nu närmar det sej jul. Snön gör att man känner lite mer julstämning,, å visst är det snö i Oslo minsann. Det vore ju underbart med en vit jul hemma i de värmländska skogarna. Om 6 dagar är jag i Munket, om ca 20 min =)

Dock hoppas jag på att få hålla mej frisk från magsjukan. 2 barn var hemma idag p.g.a. kräkningar, 3 st spydde rakt ut i barnehagen, å ännu 1 skickades hem med feber. Å allt detta bara på vår avdelning med 12 barn. Men tummarna hålls för att man ska slippa den skiten...
Men mina bihålor håller dock på att explodera. Å då menar jag EXPLODERA !! Ont i hela ansiktet, huvudet å t.o.m. när jag biter ihop tänderna. Klen-Karin behöver en uppryckning - men kanske behövs lite piller för att det ska gå. Det går ikke an mer det här. Nööh.

Julklappshandlingen går sådär om jag ska vara ärlig... Jag har gått igenom alla affärer i hela Oslo City och lusläst alla reklamblad men ändå ramlar inte poletten ned. Vad vill ni ha ?? Detta är inte likt mej, jag är ju en hejjare på det här med klappar... eller var iaf. När jag är ute å ska köpa julklappar hittar jag numera bara saker till mej själv !! ;-) Nä, på fredag efter jobbet får jag göra ett nytt försök...
Elin får iaf det hon önskar sej mest av allt. Hennes klappar är jag riktigt nöjd med. Juni får nöja sej med sitt torrfoder, men blötmat kan bli till nyår ;-) Gosigos.



Tandborstning nästa !!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Elin får värsta lyxjulklappen ju! Du, jag har fortfarande den där formen o ditt vin. Du kanske kan få det när du kommer innan jag åker till gbg. Miss u!!!! puss

2009-12-18 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback