walkman !?


Kollar på That ´70s Show. Det är typ det jag gör varje dag efter jobbet. Men är det inte lite kul iaf ?

Mobilen är på plats. Krånglade lite igen efter 2 dagar på hemmaplan,, men nu verkar den sköta sig. Dock blev jag riktigt besviken på SonyEricsson att detinte skickade med Walkman-hörlurar !? Hör inte det till en Walkman-telefon liksom ? Nejnej, jag fick gamla stora otympliga hörsnäckor. Snålt. Så idag har jag köpt mej ett par bra lurar.

Jobbet rullar på, det mesta börjar lösa sig och bli klart. Känns bra känns bra.
"De flesta" ungarna är härliga, och som sagt, jag trivs riktigt bra.

Till helgen är det Kallsta Open som gäller. Match mot Munket redan kl 17 på fredag. Går vi vidare så spelar vi kl 8 på möran på både lördag å söndag. Hur tråkigt ? Å vart tar min sovmorgon vägen ?

Nu ska jag fixa lite mat å matlåda tills imorn. Sen bär det av till Herrhagen å Idolkväll med brudarna.

Tjipp å hej

Kommentarer
Postat av: Din bäste elev...

That 70's show är grymt! haha ser det varje dag :D

funderar på att köpa boxen asså ;)



gött me volleyboll imorn :D haha

2008-09-10 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback