lite bakslag


Tar ett sista varv på internet innan läggdags. Läsa lite bloggar, å skriva lite egen blogg ja...
Det här med att för en gångs skull komma i säng tidigt ingår tydligen inte i min livsstil. Trots att jag gärna skulle vilja testa hur det är att vakna upp utvilad ?! Men det är ju alltid så mycke som ska göras...

Idag var vi till Boda Borg med tvåorna. De skötte sig riktigt bra, och Gustav å jag var mest "uttråkade" och åstadkom inte mycke idag. Vi hade också velat springa runt å leka lite, iaf jag =) Dock kom några bakslag under dagen, å fler mötte oss när vi kom tillbaka till skolan. Men jag tror det mesta löser sig till slut. Gustav å jag fixar !! Man ska vara positiv,,

Träningen idag var seg, trött som ett as, och vi kom av oss lite när en lagkamrat blev dålig så ambulansen fick komma. Men hon mår bättre nu,, Det är huvudsaken !! Bra.
Mariestad å 2 träningsmatcher till lördan. Skulle sitta fint med en ledig helg innan serien drar igång. Men icke. 7 åker vi, å jag ska tydligen köra en av hyrbilarna...

Nu så, nu får det var bra för idag. Big time.
Imorn är det ganska mycke igen, å så ska jag ta hand om mitt älskade ägg med blåa tår när jag slutar =)
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Mys-Kristin

Hej Mys-Karin!!



Jag följer dig allt här på bloggen. Kör hårt i serien, jag hejar på er!! KRAM

Postat av: Daniel

Träning imorron, hoppas det blir mkt tvåmål på helplan, annars blir vi sura vettu ;D

2008-09-11 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback