makeover


Nu kommer det som alla väntat på; "Ett stort välkommen till alla mina nya bloggläsare" !! Tack för att ni tipsat så många om min blogg, PER(E!!!) och Lisa. hehe. Så nu räknar jag med många roliga kommentarer !! =)

Konstigt. Nu fick jag äntligen reda på vem/vilka det var som ringt från 08-numret gång på gång. The Studio - www.thestudiogroup.se
Vart de nu fick mitt nummer ifrån har jag ingen aning om, men tydligen ville de att jag och 4 av mina vänner ska komma å bli sminkade och fotograferade av proffs. Vad är nu detta undrar ni ? Å jag säger det samma ? Antingen tycker de att vi behöver en makeover, eller så vet de helt enkelt att vi är snyggast i stan ? Jag väljer att tro på det sista. haha. "Modell för en dag".

Ja, nu är denna dag snart över. Lika bra skulle jag nog säga. Lite tung dag minsann. Men det är bara att bita ihop. Så länge vi andas ska vi vara tacksamma för livet och allt det ger oss !! Så sant som det är sagt.

Så,, nu väljer jag sängen framför allt annat.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback