paralympics


Jag måste bara säga nåt kort om Paralympics som pågår i Peking nu. Jag är så otroligt imponerad av deltagarna. Det finns inte mycket som stoppar dem. Rullstolstennis liksom. Hur bra är de inte ?! Och Anders Olsson då !? Vilken man !!
Hoppas vi kan testa på Goalboll i skolan nån gång framöver förresten. Vore kul.

Och Holm avslutar sin höjdhopparkarriär som tvåa. Tråkigt. Men Holm är bra.

Själv har jag varit i Mariestad hela dagen. Åkte 7 imorse som sagt och första matchen gick av stapeln redan kl 10. Vinst med 2-0, men OJ vilken hemsk match. Jag var förbannad matchen igenom,, och trodde inte att jag skulle ha "tålamod" att spela hela matchen. Men det gick ändå. Match nr 2 mot Pixbo blev bättre. Dock ingen höjdarmatch det heller. Stryk med 4-3 efter 4(!!!) TURMÅL från Pixbos sida. I serien tar vi dem !!

Kvällen har spenderats på hemmaplan. Lämnade frikort till en kväll på dansgolvet/krogen och en myskväll med brudarna, för att sitta/halvligga i soffan och vara social med min stackars katt som alltid är ensam...

Tröttheten är påtaglig och sängen mjuk. Gonatt

Kommentarer
Postat av: daniel

inget goalboll i skolan ! :)

2008-09-14 @ 10:22:40
Postat av: Karin

Joho ra Daniel,, det borde ni prova på !! =)

2008-09-15 @ 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback