huden värker ikapp med knottrarna


Jag mår inte alls bra mina kära läsare. Förkylningen har tagit över min kropp totalt. Är röhet, men fryser ändå. Å huden värker ikapp med knottrarna. Var ner till hallarna en sväng för att kolla läget i laget, men det blev en kort vända. Nu har jag suttit i soffan ett tag å druckit varmakoppen. Mycke dricka ska det vara när man har feber säger mor. Så nu ska jag pimpla i mej lite god juice innan jag kryper ner i sängen med Ipren och näs(nys)spray.

Inge jobb imorn. Tyvärr. Känns riktigt surt. Men med världens bästa kollegor är det inga problem. Andreas "styr" innebandyn med mina barn imorn. Tack.



Nu byter vi ut spegeln mot mina underbara kuddar.
Önska mej "Krya på dej" !! =)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Vilka fina bilder det blev :)

krya på dig! pussis

2008-09-17 @ 00:05:02
Postat av: Anna

Fiiiiiiiiiiinast!

2008-09-17 @ 12:03:37
Postat av: daniel

andreas skötte sig bra som vikarie, men krya på dej och kom å träna skiten ur oss på fredag ! :)

2008-09-17 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback