Have a heart


"Have a heart". Bruden på idol har ju faktiskt en toppenröst. Imponerad. Lyllos den som kan sjunga. Jo, kan det kan jag, men inte vackert någon dag i veckan. Nu är det däremot Filip å Fredrik som hägrar,, dock gillar jag inte att den nya Persbrandt serien går samtidigt. Kan man zappa mellan dessa program ?

Mycket på jobbet nu igen. Både på gott och ont. Men imorn är det dags för föräldramöte. Ska bli lite kul tror jag minsann =) Måste dock lägga gasen i botten å fatta mej ganska kort, träning direkt efter...

Nu ska jag ta en räserdusch i pausen, och sen invänta min vän som förhoppningsvis tar med sig två andra vänner;
Ben & Jerry.





I Love !!

Kommentarer
Postat av: daniel

gör som jag, kolla på serien, och sen kollar man alla filip å fredrik tävlingarna på kanal5.se =) smart vettu ;D

2008-09-24 @ 23:17:43
Postat av: Marina

Hej! Kusin! Snygga bilder du!!

Jag det blir lite jobbigt med alla bra serier!:)

Men F & F tar slut idag tror jag!

Hoppas allt är bra med dig!!! Nu ska jag skriva sms till din syster! :)Kram/Marina

2008-09-25 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback