Denna veckan...


Denna veckan har varit ett riktigt bottennapp. Inge träning alls p.g.a. sjukdom. Var ju även tvungen att stanna hemma från jobbet en dag då jag hade massa feber. Illa illa. Men nu är jag påväg tillbaka till verkligheten. Lite bättre, men fortfarande en riktigt retlig hosta å massa snuva. Dock 36,5 i kroppstemp, så febern kan iaf slänga sig i väggen.

SERIEPREMIÄR imorn. Det har väl inget missat ?! kl 13.3o i CAM-arena. Välkomna.
Själv börjar dock som bänkvärmare,, Om jag mår bättre imorn och uppvärmningen går bra vill säga. Annars blir jag väl hänvisad till publikplats. Men eftersom jag gett mej fanken på att vara "frisk" imorn så kan man ju alltid hoppas...

Fick ett riktigt trevligt besked på jobbet innan man gick hem för helgen också. Tack käre nån. Fortfarande heltid,, Kan inte bli bättre. Det bästa på hela veckan kan jag lätt säga.

Nä, nu ska jag kolla klart på filmen på femman å kanske koncentrera mej lite. En massa tidningar att bläddra igenom också. Fiiint.

Ja, men då ses vi på matchen imorn. =)
Å glöm inte den på söndag heller. Samma tid, samma plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback