mobil på lagning


Så, nu är jag back in Karlstad igen. Tyvärr hade inte lägenheten blivit större inatt heller... Synd.

Idag var jag som sagt med på träningen,, fullt ut. Nja, gick väl okej. Dock ganska segt steg å lite tungt med andningen, men annars så... hehe. Å så blev jag placerad på min tredje position för året - back. Lirade ju lite back nån match förra säsongen, och det är lite kort om backar till helgen så jag ställer upp. Ganska roligt ändå faktiskt. Jag älskar uppspel,, som jag får vara delaktig i. =)

Nu kollar jag efter lite ny musik till mobilen. Till MOBILEN ?? Vilken mobil ? Jomenvisst,, nu var ju min underbart braiga mobil inne på lagning igen. Tack ska ni ha för bra produktion. Icke. Självklart kunde jag inte heller lämna in mobilen utan att bli upprörd å lite småovän med grabben på El Gig. Om de, "lagarna", nu tycker att det är mitt fel att mobilen är trasig så blir jag erbjuden ett prisförslag, tackar jag nej till det får jag betala nästan 500(!!!) spänn för att få tillbaka MIN EGEN mobil. Helt sjukt. Dock är det självklart inte mitt fel att mobilen ramlar isär av sig själv typ, jag är noga med mina grejer, så jag räknar ändå med att de lagar den och skickar tillbaka den fort som tusan utan en massa skitavgifer.

Nu ska jag lägga mej i sängen å bläddra igenom "toppentidningen" Vecko Revyn. haha.
Imorn ska jag å mina älskade ägg på Bond-filmen också. Nästan premiär iaf. =)
Blir även gym på dagen imorn,, sen lite tvätt, lite uppstyrning här hemma å rättning av några uppsatser.

pussåkram från kyrkråttan

Kommentarer
Postat av: elev

karin-blogg för vinst

2008-11-04 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback