How old am I ?!


Oj oj oj,, trött som en gris å seg som ett snöre. That´s me right now. Efter 3,5 timmars sömn inatt blir man inte på topp. Utflykten med ungarna var självklart rolig,, men en god natts sömn är A och O för att må bra dagen efter. Å jo, jag kunde ha somnat redan 18.00 igår kväll, men de små liven höll låda fram till 4 inatt... Hur gammal låter jag nu ?? Å låter jag inte gammal så känner jag mej iaf som 90 i kroppen nu...

Sov 20 minuter på Free sun förut. Kände att min näbb var alldeles för blek och behövde lite färg. Och så tog jag chansen att sova nån minut... För det finns ju självklart massa saker att göra när man kommer hem. Å sen vet jag att om jag lägger mej å sover på dagtid så blir jag som en sengångare på kvällens träning.
Så nu väntar jag på att det är dags att bege sig mot Tingvallahallarna.

Imorn är det spännande herrmatch. Skoghall - Karlstad. Ser fram emot den. Är riktigt sugen på att bara titta på innebandy. På söndag har vi hemmamatch mot Rönnby. Skulle sitta fint med en skräll då. Även herrarna har match efter oss då. Helgen som kommer blir en fin innebandyhelg hoppas jag.

På lördag ska jag sova...
TjippÅhej

Kommentarer
Postat av: daniel

det är synd att skoghallsmatchen kostar 80 kr. as-dyrt ju! Och föressten ska du inte sova på lördag, du ska kolla på vår match :)

2008-10-16 @ 22:44:11
Postat av: Anonym

När är eran match då Daniel ? Det får du berätta imorn. =)

2008-10-16 @ 22:47:33
Postat av: Hannes!

19 år, ja kommer på din 20 års fest om det är okej?

2008-11-13 @ 21:57:24
Postat av: Anonym

Haha. Ja, lyckas jag fylla 20 år igen så är du bjuden på min fest Hannes =)

2008-11-14 @ 20:28:41
Postat av: Hannes

Tack och bock

2008-11-19 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback