söker kärlek !?


Kollar "Bonde söker fru" och skrattar lite för mej själv... Mycke sludigt folk. Speciellt bonden Magnus. haha. Men varför inte byta namn på programet till "Bonde söker kärlek" !? Oj, brännskadade dejter...
Hanna var ju finklädd med pumashorts å grejjer. Hmn.

Trött som en gammal mört ännu en dag. Usch å fy. Typiskt med dessa förkylningstider. Bara jag blir bättre av all penicillin nu iaf... Borde väl snart vara dags att känna sig piggare tycker jag !?

Håkis å jag var på stan en sväng förut. Provade nåt enstaka plagg men hängde snällt tillbaka allt igen utan att protestera. Lämnade även tillbaka stävlarna jag köpte här om dagen. Blev inte helt nöjd med dem, + att de var lite felsydda inne i foten. Dåligt. Nu får jag ist kika vidare efter ett nytt par. På fredag,, då ska jag smyga runt i affärerna igen tänkte jag.

Skulle ha städat idag också. Men hur gick det tror ni !? Nja...

Nej, nu ska jag fixa lite till jobbet som jag ska ha imorn.

Tjippåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback