söndags öppet


Lite suurt om jag får säga det själv. Stryk med 3-4 mot Rönnby idag. Men,, Vi gjorde trots allt en bra match när vi väl börjar tro på oss själva och började rulla boll. Låg under med 0-4 innan vi tog tag i det. Men som sagt räckte det inte till. Inte ens till ett litet ynka poäng... Det hade vi varit värda anser jag.
Gött att jag spräckte min egen målnolla iaf. Å jag tror minsann att center är min nya position i laget. Man blir delaktig i spelet på ett helt annat sätt än som forward.. Å jag vill vara delaktig. Tack.

Dock grämer jag mej för att börja med det nedrans penicillinet... 10 dagar !!! Inte okej. Men jag ser fram emot att få bort den äckliga blodsmaken i munnen å de värkande kinderna.

Igår blev det lite shopping minsann. Efter en lång sovmorgon å en lat förmiddag drog Jempis å jag ut på stan.
Köpte lite presenter till lite olika folk,, sen blev det väl ett par stövlar å en tunika till mej själv kanske... Men det var jag värd, efter en, tro det eller ej, ganska sparsam månad.

Å jo, herrarna hade ju match efter oss. 3 poäng till dom. Härligt å se. Ett helt annat go idag.

Oj oj, spännande på Gossip idag minsann. Serena har mördat nån !?

tjippåhejj


Kommentarer
Postat av: Bärs

Tycker också ni var värda en poäng, minst...

2008-10-19 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback