när visas matcher från damernas elitserie på TV ?


Åter hemma efter en lång dag på bortaplan med jobbet. Var lite intressant att höra hur de andra idrottslärarna på Walthers jobbar,, Drog slutsatsen att vi i Värmland(och ev. Västerås) har de klart bästa förutsättningarna för att ge eleverna en bra och varierad idrott. Och hoppas självklart vi gör det. Herr Walther har det dock hett om öronen dagar som dessa... Hmn. Vart är utvecklingstänket ?

Idag valde jag att vara hemma från träningen. Känns för djävligt,, Men penicillinintaget pågår fortfarande och min kropp ä inte i närheten av att vara OK. Kollar ist på innebandy på TV. Storvreta - Warberg. Herrar självklart. När ska de visa daminnebandy på TV ? Okej, jag erkänner att det kanske går lite saktare i vissa situationer... Men vart är rättvisan här i världen ? Det finns faktiskt de som skulle uppskatta lite daminnebandy också. Dålig stil skulle jag vilja säga.

Fick HMs vårkatalog idag också. Det är att vara ute i god tid det. =) Men jag gillar sommaren bäst av allt, vilket gör att jag gärna kollar igenom katalogen, drömmer mej bort mot varmare och ljusare dagar, och säkert beställer hem lite fint...

Ikväll blir det sängen tidigt. Sov riktigt oroligt inatt då jag hade en nedrans magvärk... Så jag hoppas på bättre sömn kommande natt.

Nu är det time för kvällsmacka.

tjippåhej

Kommentarer
Postat av: daniel

Jag tkr det är bra idrott! ett tips är att vi får fylla i ett typ formulär, där vi kan ge lite feedback :) Såg oxå matchen och jag håller med om daminnebandyn, jag tror alla innebandyälskare vill se mer av hallbergs oväntade och snärtiga handledare ;)

2008-10-27 @ 22:05:25
Postat av: Strellan

Det kommer tv-sändningar från elitserien. TV4 Sports VD har lovat det:



http://innebandy.blogg.se/2008/october/inledningen-av-sasongen.html

2008-10-29 @ 01:09:06
URL: http://innebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback