när glömde människorna bort ärligheten ?


Juni ligger bredvid mej i soffan. Nära nära. Hon gillar mej !! Å jag gillar min lilla hårboll...

Är inne i en lite svacka tror jag minsann. Igen. Lite bakflyt för tillfället,,
Raka rör och ärlighet är det enda som behövs. Men när glömde människorna bort ärligheten ?
Ah ja, det är inge synd om mej. Finns värre saker här i livet,, Jag som t.o.m. var positiv idag !? hehe. Försökte iaf. Men ikväll på träningen stängde jag av...

Skulle ha städat efter jobbet idag, men tydligen var jag så trött så jag å katten somnade i soffan. Sov hela 1,5 timmar. Det hör inte till vanligheten minsann. Men jag behövde nog lite extra sömn. Jag är utmattad...

Igår var Håkis å jag till Munket å kollade innebandy. De mötte Skattkärr. 7-1 till Munket efter en rolig å fartfylld match. Skattkärr hade inte mycket att säga till om.
Självklart träffade jag min älskade familj också. Elin är underbar. Där är det raka rör minsann =) "Mosters Kajins älskling".  

Nu ska jag plocka ihop resterna av mej själv å krypa ner under täcket. Mmm.
Imorn är det fredag. Hur bra är inte det !?

Kommentarer
Postat av: daniel

Fredag är bäst ! Och imorrn kommer jag vara taggad på innebandyn minnsann ;)

2008-10-09 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback