ge oss tidigare träningstid på måndagar


Idag är det en sån här måndag... Första dagen på veckan som även är den segaste dagen på heeela veckan. Många lektioner, tvättdag å sen träning kl 20.45 till 22.15. Alldeles för sen träning !! Skandal. Tänk att efter en hel helg i t.ex. Umeå med massa matcher, göra en hel arbetsdag sen städa/tvätta/slappa i soffan... Å sen när man börjar bli sovtrött så ska man iväg på träning !!! Inte okej. Å inte bra för kroppen på något sätt. Å ändå är vi det laget som spelar i högsta serien och har överlägset längst resor. Ge oss tidigare träningstid på måndagar !!

Okej, jag ska försöka bättra mej när det gäller uppdatering av bloggen. =)

Nu ska jag ner till tvättstugan, sen upp på vinden med massa överflödiga väskor.

Juni är förresten back in town,, Å hon är gosigare än någonsin !!



Tjippåhejj

Kommentarer
Postat av: daniel

bra ;D vi har träning 20-22 två dagar i veckan oxå :)

2008-10-06 @ 22:13:54
Postat av: Karin

Det är inte alls bra det Daniel !! Kroppen blir så trött efter en del dag, och man behöver faktiskt sömn och återhämntning. Annars ger inte träningen nåt ändå.

Bort med korplagen och in med oss =) Eller hur !?

2008-10-07 @ 08:56:25
Postat av: daniel

Aa, vrf ska korplag ha träning för !? Riktig innebandy borde ju ha förtur .

2008-10-07 @ 20:36:17
Postat av: Katrin Göransson

Ständigt detta gissel med sena träningar. Trodde det skulle vara löst vid det här laget. Men men.

Kommer förresten hem till Sverige en sväng i slutet av oktober. Tänkte spana in en träning, ni hade ju ingen match under helgen vad jag kan se. Så jag hoppas att jag träffar er ute under helgen också =)

Hälsa alla i laget och krama Juni

2008-10-09 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback